.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتش سوزی در تعویض روغن + تصاویر
آتش نشانان بابلی یک باب مغازه تعویض روغن را که دچار حریق شده بود، اطفا کردند.

به گزارش شمال نیوز:دابوئیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل  گفت: امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر حریق یک باب مغازه تعویض روغن، ستاد فرماندهی سازمان، دو اکیپ عملیاتی را به موزیرج ، نبش ارشاد 4 اعزام کرد.

 

وی با بیان اینکه از لحظات اولیه با حضور در صحنه حادثه شخصا بر کار تیم عملیاتی نظارت داشت در این خصوص افزود: پس از رسیدن دو خودروی اطفایی و مشاهده شدت آتش سوزی و به دلیل وجود لاستیک و روغن، بلافاصله دو خودروی پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به اطفای کامل حریق کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل افزود: آتش که از انتهای مغازه زبانه میکشید و دود و حرارت بسیار زیادی را تولید کرده بود، سبب شد تا نیروها با استفاده از دستگاههای تنفسی و تجهیزات آبرسانی، به سختی خود را به محل حریق برسانند.

دابوئیان گفت: 10هزار لیتر آب و 300 لیتر کف سنگین برای اطفای این آتش سوزی مصرف شد و 11 آتش نشان در این عملیات حضور داشتند.

مهندس دابوئیان افزود: در این حادثه که بیش از یک ساعت به طول انجامید، خسارتهای زیادی به این مغازه وارد شد که می توان به سوختن تعداد زیادی لاستیک، روغن، کولر، قفسه، تلویزیون، میزکار و کامپیوتر اشاره کرد.

علت این آتش سوزی در حال بررسی است.

آتش سوزی در تعویض روغن + تصاویر

آتش سوزی در تعویض روغن + تصاویر

آتش سوزی در تعویض روغن + تصاویر

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.